Obchodní podmínky pro nákup E-jízdenek s platbou online

Provozovatel:

Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem a Kupujícím při objednávání a platbě E-jízdenek, na základě které se Provozovatel zavazuje k poskytnutí služeb lodní přepravy a Kupující se zavazuje zaplatit sjednanou cenu a dodržovat další podmínky dle těchto obchodních podmínek a Smluvních přepravních podmínek, které jsou zveřejněny na webových stránkách Provozovatele.

Kupující provádí nákup E-jízdenky prostřednictvím webového portálu lodnidopravaslapy.cz. Kupující je povinen vyplnit všechny údaje správně a pravdivě. Po vyplnění objednávkového formuláře bude přesměrován na platební bránu.

Platební brána využívá:

Při nákupu E-jízdenek on-line bude kupujícímu po jejich úhradě zaslán doklad o úhradě a E-jízdenka s QR kódem na e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři

Potvrzovací e-maily s E-jízdenkou jsou odesílány na e-mailovou adresu zadanou v kontaktní adrese (adrese pro doručení). V případě, že je adresa zadána chybně nebo se vyskytnou technické problémy na straně uživatele, Provozovatel neodpovídá za nedoručení těchto e-mailů.

Reklamace týkající se E-jízdenky je Kupující povinen učinit bez zbytečného odkladu. Oznámení o reklamaci jsou přijímána v pracovní dny od pondělí do pátku v čase od 8:00 do 17:00 hod, elektronicky na emailové adrese uvedené v kontaktních údajích Provozovatele.

Před řádným oznámením reklamace doporučujeme provést konzultaci s Provozovatelem ohledně nejvhodnějšího řešení. V oznámení o reklamaci Kupující uvede / poskytne zejména následující informace:

Identifikační a kontaktní údaje Zákazníka (jméno, příjmení, adresa bydliště, korespondenční adresa, e-mail, telefon), označení E-jízdenky a kdy byla zakoupena, označení nesprávnosti, doklad, kterým prokáže uzavření nákup E-jízdenky (např. doklad o zaplacení apod.).

O reklamaci je rozhodnuto bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Je-li oprávněná, je E-jízdenka bezodkladně vyměněna. V opačném případě je Kupující informován o skutečnosti, z jakého důvodu nebyla reklamace přijata.

V případě, že dojde mezi Provozovatelem a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

KOŠIK 0